Защо станах ВЕГАН?


В интерес на истината, в моето семейство винаги се е гледало на месото като неизменна част от менюто. То се приема като неразделна част от храненето и "дума да не става да сe седне на масата без него". Много години съм живяла с разбирането, че на масата задължително трябва да има ястие с месо. Винаги съм смятала, че веганите и вегетарианците "не са наред" и "как могат да живеят без месо, мляко и яйца". 

Също така съм на мнение, че човек трябва да следва собствените си инстинкти и убеждения, независимо от тези на близките му. 

Моята история не е нищо кой знае какво, но промени цялостно мирогледа ми за света, околната среда, здравето и хората. 

Както вече споменах в първата статия, обичам да спортувам и да се грижа за себе си, затова трябва да си набавям и пълноценна храна. Ако това е интересно за вас, ще публикувам и статии, свързани с начина на хранене.


Важно! 
Не съветвам никого да прибягва до този начин на хранене против волята и естествените си нужди! 

При мен се случи съвсем естествено.. 

В началото усетих някакво нежелание да ям месо и започнах да намалявам консумацията му. С времето това усещане (ще го наричам така, за да не използвам непристойни думи) започна да се засилва, докато след няколко месеца съвсем не можех и да опитам вече. Организмът ми го отхвърли по много естествен път. През това време започнах да чета и да се интересувам как мога да си набавям полезните свойства, които са ми необходими - изчетох множество публикации и изгледах няколко филма, свързани цялостно със здравословния начин на хранене, хранителната индустрия и всички манипулации, на които ни подлагат всички реклами, хранителни вериги (магазини), общоприети разбирания, и дори някои здравословни институции.

В следващата статия ще споделя с вас филми, които според мен задължително трябва да изгледате, независимо каква храна ядете. 





Най-гледана публикация