Малко информация за мен

Здравейте, скъпи приятели!

Надявам се посещението в моя блог да ви донесе добро настроение и полезна информация!

Направих този блог, за да мога да споделям своето лично мнение по различни теми които ме вълнуват, а надявам се и вас. 


Най-вероятно повечето от вас ме познават от интернет пространството или като инфлуенсър. Работата и интересите ми обаче са далеч по-обширни. 


Обожавам всичко, с което се занимавам в професионален план, и по този начин работните дни минават неусетно, а понеделниците са едни от любимите ми дни. 

Едно от най-любимите ми занимания е дигиталният маркетинг. От Digital Buzz черпя знания и умения за моята инфлуенсърска кариера, и той се явява първопричината да създадем brandirai.bg, който се е заел с амбициозната задача да създава брандова идентичност, брандинг и реклама.

Смятам, че работата, дисциплината и постоянството са в основата на големите и дълготрайни успехи. Вследствие на моята лична философия за живота, както и на вдъхновяващи личности около мен, с моя екип решихме да създадем #BOSSLADY. “Тя” е еманация на всяка работеща, силна и независима жена. Освен мотивиращия персонаж, на който съм отредила нелеката задача да мотивира дамите, създадохме и сайт, който предлага луксозни помощници в планирането на ежедневието.

Влечението към стайлинга, облеклото и козметиката побрах в имената 4alldays и beautyarmy.bg - сайтoве за ежедневно дамско облекло и любимата ми корейска козметика (съвсем скоро очаквайте нещо иновативно в тази сфера).

Разбира се, за мен преди всичко стои стремежът ми да помагам на хора и животни. Намерих съмишленици в този стремеж и със задружни усилия основахме благотворителна фондация, която нарекохме "Данък добро".

Предстоят още много интересни проекти, които засега не мога да разкрия, но които ще бъдат не по-малко интересни и вдъхновяващи.

Извън работата си съм любител на пътуванията, високите скорости, здравословното хранене и спорта. В свободното си време обичам да чета, да слушам музика и да трупам нови знания в интересни за мен области. Ако сте любопитни да научите още неща за мен, следете моя блог. :)


IT’S ALL CONNECTED!


Най-гледана публикация